Deelnemers over dag 3 ‘Vervoer’

Lees hier de nieuwsbrief die deelnemers op dag 3 kregen.

Karin Vennegoor via Facebook: Oef, het was wel vroeg op vanochtend om i.p.v. met de auto toch nu met de trein en lopend naar mijn bestemming te gaan. Maar het gaf me een goed gevoel en ik kwam fris aan!

Winona van Eck via Twitter: @NoImpactWeekNL gewoon zoals altijd, met de bakfiets de jongens… Met de 10 cm sneeuw heb ik geen problemen 😉

Marye Smeenk via Facebook: Vanmorgen naar mijn werk gelopen. In het kader van de no impact week besef ik wel extra hoe heerlijk het is dan mijn werk nu in mijn woonplaats is. Voor het werk ga ik de auto dus niet missen deze week.

Inge Nootenboom via Facebook: Vandaag Vervoer: dochter zou vandaag uit school met vriendinnetje mee gaan en dus zou ze haar fiets op school moeten laten staan. Met als gevolg een keer met de auto naar school brengen… We hebben het opgelost op deze manier: ze is op haar skeelers gegaan vanmorgen. Skeelers in mijn fietstassen weer mee naar huis, geregeld!

Annechien Oldersma via Facebook: Ben zondag gestart met “no impact week”. Weer opnieuw met de neus op de feiten gedrukt hoe mijn “afdruk” op onze aarde is. De afdruk kan best bescheidener. Dus ja, de fiets weer gepakt! Wel jammer toch dat de winter dan net weer begint….

Ageeth Hendriks via haar blogHet liefst doe ik alles op de fiets, het helpt me om in beweging te blijven en voelt ook fijn met mijn neus in de wind.

Mathieu Soete via Twitter: Très funny, @NoImpactWeekNL : “Kan je de trein pakken, is het een mooie afstand voor een fietstocht?” Even niet 🙂 #sneeuw#NoImpactWeek

Mrs Stiletto via haar blog:  In Parijs heb ik me zeer goed No Impact gedragen. Ik ben weliswaar met de auto hier gekomen, maar ik ben samen met iemand gekomen en daarnaast staat de auto sindsdien in de garage. We hebben er niets meer mee gedaan in de stad zelf. Vorig weekend hebben we de hele dag rondgefietst, met het zonnetje wat we toen hadden was dat ook nog eens enorm prettig

Transition Town Castricum via Twitter:  Aantal deelauto’s via @my_wheels in Castricum is spectaculair aan het groeien, van 1 naar 4 in een maand en er komt nog meer!#NoImpactWeek

Fleur uit groep 4 via facebook fleur groep 4

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

