Ambassadeur PRANA beauty & Health over deelname aan NIW!

sandy hof

Prana_logo

Wat doet jouw organisatie? PRANA Beauty & Health is een schoonheidssalon/praktijk voor innerlijke- en uiterlijke verzorging. Tijdens de gezichtsbehandelingen wordt gebruik gemaakt van 100% natuurlijke/ biologische huidverzorgingsproducten. Deze producten worden gemaakt met respect voor de natuur en het milieu.

Waarom doe je mee aan No Impact Week? Duurzaamheid staat bij mij (en in mijn salon) hoog in het vaandel. Een klant wees mij in 2011 op het bestaan van No Impact Week. Dezelfde avond las ik de informatie op de NIW website. Ik wilde wel meer voor NIW betekenen en meldde me daarom aan als ambassadeur. Ook dit jaar ben ik ambassadeur en doe ik weer mee aan deze duurzame uitdaging. Ik vind het belangrijk om te zien welke (kleine) gewoontes je kunt veranderen die uiteindelijk een grote impact hebben op het milieu. Door het volgen van de NIW handleiding, die vol staat met duurzame tips, word je je hiervan bewust.

Wat ga je doen in de aanloop naar en tijdens No Impact Week? Allereerst wil ik de (lokale) pers informeren over No Impact Week. Voorafgaand aan deze week organiseer ik in de Haarlemmermeer een filmvertoning van de documentaire ‘No Impact Man’. Samen met zijn vrouw en dochtertje deed hij dit experiment niet een week, maar een jaar lang. Deze film maakte een grote indruk op mij en zorgde ervoor dat ik destijds NIW extra gemotiveerd van start ging. Daarom wil ik dat zoveel mogelijk mensen de film kunnen bekijken, zodat ook zij geinspireerd raken mee te doen aan deze uitdaging. Via facebook en twitter deel ik geregeld tips en weetjes over duurzaamheid en zal ik mijn persoonlijke ervaringen tijdens No Impact Week delen.

Hoe wil je andere deelnemers inspireren vanuit je eigen achtergrond? Ik hoop dat ik door mijn deelname en ambassadeurschap No Impact Week bij veel mensen in mijn omgeving onder de aandacht kan brengen en hen kan inspireren ook mee te doen aan deze leuke duurzame uitdaging.

Twitter! Ik kijk enorm uit naar No Impact Week 2013 en ik hoop dat iedereen die twijfelt om mee te doen, dit gewoon gaat doen. Je kunt namelijk niets fout doen. Bekijk gewoon welke stappen je uit de handleiding kunt uitvoeren; wat voor jezelf haalbaar is. Uiteindelijk dragen alle kleine beetjes bij aan een schonere en gezondere wereld. Deel met mij mee op Twitter @natuurlijkprana  en facebook!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Ambassadeur PRANA beauty & Health over deelname aan NIW!

  1. Pingback: PRANA Beauty & Health – PRANA ambassadeur No Impact Week 10 t/m 17 maart 2013

Geef een reactie

