No Impact Man over ‘Sustainable’ vs ‘Regenerative’


Toen we No Impact Man afgelopen donderdag tijdens de Cleandrinks borrel de volgende vraag stelden:

“In your movie you say that it’s not about doing less or cutting back, it’s about making our systems more sustainable. Now here in the audience there are many people who are doing just that. Do you have any advice for them?”

antwoordde Colin dat hij sindsdien van gedachten veranderd was. “It’s not about making our systems sustainable, it’s about making them regenerative. (…) So my advice to your audience is to make products that are good for people.”

In dit filmpje gaat hij hier dieper op in.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op No Impact Man over ‘Sustainable’ vs ‘Regenerative’

  1. Helen roeten zegt:

    Mooi en een goede vraag wat is echte vooruitgang meer en coer of anders en beter.die vraag is duidelijk te beantwoorden.vandaag kijk ik naar wat isop de lange duur beter voor mij en mijn gezin en omgeving.en ik ondervind steeds vaker dat het draait om contact verbinding schoonheid delen zorg aandacht werken met je handen en hard.in mijn leven is zoveel overvloed en dat te zien en delen dat isvooruitgang.less often more.

    Voormij leverde no impact vooral op meer bewust kijken naar eigen gedrag en keuzes.veder zag ik het plezier van delen:ervaringen en goederen.veel plannen kan ik uitwerken in7days of inspiration.upgrading à country in one day.Nederland upgraden in een week/daar kan ik verser met de actie groene pc en pump je pc.omdat groener beter is voor je Elf en het zelf mooier maken van je pc leuker is dan een nieuw massaontwerp.metboerestadswens lokaal aan deslagmetgoedevoeding:www.boerenstadswens.nl .progressie wat betekent dat echt voor mij? Meer van hetzelfde of minder en beter.duurzaamheidsmoeheid slaat toe omdat groen doen vaak zonder humor is.uidaging duurzaamheid persoonlijk,socialer en met een knipoog.het gaat om kwaliteit van je leven en in no impact heb ik geleerd dat kleine aanpassingen in mijn gedrag veel bijdragen aan mijn geluk:mijn wereld een stukje mooier en persoonlijker dat is een fijne uitdaging en iets wat ik verder wil ontwikkelen.dus vandaag lekkere produkten van de boerenmarkt,wollen trui en kaarsen aan.mijn verhaal delen met goede vrienden rond tafel en kijken wat echte vooruitgang is.de filmpjes en verhalen delen van no impact man en handen uit de mouwen voor vooruitgang waar de wereld persoonlijker en beter van wordt.voor de fun of it.groen met een knipoog en op naar 7days of inspiration.doe je mee; vootuigang zet je zelf in gang.meer weten over mijn plannen: http://www.zinenzo.nu
    groene groet met knipoog,helen roeten

Geef een reactie

