No Impact Week in Drenthe: Bericht van Clemens (9)

RTV Drenthe volgt deze week No Impact Week NL deelneemster Geke Kiers voor het programma ‘Drents Diep‘. Rachelle ging maandag even kijken en vroeg aan Geke’s zoon Clemens om een dagboekje bij te houden over het experiment.

Dag 6
Vandaag kwamen Alok, Evert, André en Marit bij ons eten. En dat was heel gezellig. En we kregen ook een voorgerecht en een toetje. Normaal niet maar het was heel leuk. Hun deden ook mee aan no inpact week. Vandaag was onze opdracht water. Daar hebben we zo veel mogelijk op gelet. En zo min mogelijk gebruikt.

Dag 5
He Rachelle, Sorrie dat er geen dag 4 of 5 kwam. Oke vandaag is het donderdag. Vandaag mochten we zo min mogelijk energie gebruiken. Daar hebben we zo veel mogelijk opgelet . Geen TV, Xbox, computer en Laptop. Het is wel leuk om gefilmd te worden . En iedereen is jaloers. Vandaag was ook sint Maarten. En vandaag kwamen Jeroen en Remco ook Filmen. En ze hebben ook nog een paar meisjes geïnterviewd. En weetje waar we op getrakteerd hebben. Op cakejes. En dat vond iedereen lekker. En Tante Joke en ome John oppassen. Vandaag was het heel leuk. Je ziet mijn bericht morgen weer Doei!

Dag 2
“Vandaag hebben we ook nog dingen herbruikt. Zoals een boterkuipje als bakje om mijn brood in te doen voor de overblijf. Het werkte heel goed, maar alle kinderen lachten me wel erg uit, ze vonden het raar en dat vond ik niet leuk. Daarom neem ik volgende keer liever een oude zak van het brood mee. Daar lachen ze nooit om. We zijn vanavond op de fiets naar voetbaltraining gegaan, dat was koud aan mijn blote benen. Eigenlijk vind ik in het donker fietsen eng, ik heb niet zo’n goed licht op mijn fiets. Morgenavond wil mama pannenkoeken bakken van meel van de molen, eitjes uit ons kippenhok en melk van de boer. Ik lust niet zo graag pannenkoeken, daarom krijg ik een uitsmijter. Ik vond het erg leuk dat ik dinsdag gefilmd werd over wat we doen aan duurzaamheid. Groetjes van Clemens”

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

